skolaskolaskolaskola

...skola. Sånt gillar vi... eller? Är sjukligt trött och går i högklackat, lite dum kombination eller vad tycker ni? det tycker jag iallafall. Men det är så snyggt ju, jag får tänka på det. tänktänktänk. Första lektionen var vård och omsorg och det var ju inte speciellt mycket gjort den lektionen för någon. Fick typ 3 uppgifter som var klara efter noll och ingenting. Sedan fick vi en halvtimmas rast och sedan kom vi tillbaka för att lämna in något papper med några svar på frågor och sedan fick vi gå. Gööött. 

kan dagen gå långsammare för övrigt? hur låter detta: skippa svenskan (med andra ord, läraren kommer inte och vi får ledigt) och vi får börja med psykologin tidigare, eftersom att vi ser på film så lär väl den lektionen gå snabbt. Sedan slutar vi! Hur låter det? jag tycker det låter jävligt bra. Någon som är med på att låsa in läraren på toaletten? ;) haha nej nu var jag elak, men det hade varit skönt inte sant? det tycker jag iallafall.

Vi hörs senare, ha det! nu ska jag ha lektion... snaaaart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0