skolfotografering todaaay

hejhopp!

Sitter nu i datasalen och väntar på att lektionen ska börja. Idag lyckades jag få tag i en av de snabba datorerna! Lucky me.
11:20 så ska vi fotograferas.. vet inte hur man ska känna. Klart att man vill ha skolkatalogen för att kolla folk och aa i framtiden kunna komma ihåg hur man såg ut, men jag har ju en viss tendens att se ut som "hej komoch hjälp mig!" i många gånger av fallen! ussch. Men, men nu har jag tagit mig hit iallfall och då tänker jag inte fly iväg med svansen mellan benen. Man får ta det som kommer.

Idag har jag dessutom fått inviga mina nya shnögga schooes! löööve 'em! jag är nästan lika lång som matilda nu :) och hon är lååång! Happy face!

Vi hörs senare! Looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0