Time's a waistin'!

Godmiddag på er där ute!
Vaknade för en stund sedan och har bara hunnit göra det första som man gör under morgontimmarna i vanliga fall. Alltså: äta, läsa tidningen, borsta tänderna och vakna! :) Idag har jag fullt upp, borde egentligen inte ens sitta här just nu. Min mp4 (ja precis, inte mp3 utan mp4) är på laddning för senare ska det ut och motioneras i högt tempo! Därför tänkte jag att jag kunde ta och uppdatera lite lätt. Kommer förmodligen inte bli så många fler uppdateringar idag eftersom att det är fullspäckat schema för min del.
Såhär ser min dag ut:

1. Ta ut mira (min kanin) och göra rent i hennes bur
2. Städa mitt rum
3. Läsa läxor
4. Ta ut DJ (min fågel)
5. Ut och springa
6. Duscha
7. Till Jenny w.

Som ni kanske förstår så är det fullt upp. Varje lite sak tar ju sin lilla tid också så det är bäst för mig att sätta igång! Ha det bra, pööössshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0