foto..



Några av dagens än så länge tagna bilder.

Hallelujah! underbart, jag slipper gå med mössa resten av året!
Jag kunde nog inte bli mer nöjd med mitt hår just nu. Det blev mörkare och med en varm nyans av rött. Det låter kanske inget vidare, men tro mig.. det är det! Kom hem runt halv sex och har nu varit ute i en timma och fotat i trädgården, endel blev väldigt fina andra inte lika schnögga. Snart ska jag åter igen bege mig ut och fotografera med Beckan, samtidigt blir det en promenix! Trevligttrevligt! :) Varför är det kul att fota? jag har inte lyckats komma underfund med det. Aja, skitsamma det kommer tillslut ;) Men nu måste jag dra mig, pöööössshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0