vadå? ska det vara en sån där.. rubrik .. eller vad heter det?

Om ni bara visste hur trött jag är just nu? och jag har fortfarande inte läst klart psykologin och HSL. HSL tror jag inte tar så väldans läng tid för mig att lära mig men det andra.. kanske lite längre *Suck* . Jaja, jag får väl palla mig ut till andra rummet där jag inte blir frestad av tv-apparater eller datorer eller störd av en fågel som tjötar. Nejtack, nu ska vi fokusera. Jag vill inte. Jag vill sova för en gång skull och då får jag inte det. Fuck it säger jag bara. Jag förstår inte varför jag skriver såna ord, antagligen måste jag sluta läsa kissies blogg. Orkar inte med den människan, hur orkar man provocera så mycket? helt ärligt? Nej nu ska jag inte vara sån.
Nu måste jag dra mig, annars blir det ingen rolig morgondag. Puss och godnatt you sweet guyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0