ZzzZzz..

Godmorgon mina små vänner. Här ute i köket sitter en trött Lizette. Förvånad? Jag brukar ju inte vara med menar jag x)
Filmen igår var jättebra, skrattade hur mycket som helst. Vet inte om jag berättade att jag och jenny w skulle på bio, om inte annat så vet ni det nu. Vi såg the ugly truth. Hur bra som helst, jag rekomenderar den starkt.

Tänkte att jag skulle sova ut idag men vaknade vid tio för att pappa spelade sin jävla 40-tals musik eller någonting sånt. Trodde att jag skulle dö, så irriterad var jag. Men hade jag gått upp och sagt till så hade jag väl fått fan för det tänker jag. Så jag låg kvar och snart somnade jag om med kudden tryckt mot huvudet för att dämpa ljudet av musiken. Vaknade strax efter tolv igen och satte på en film, kollade halva ungefär sedan somnade jag igen. Busigt ;) Nu när jag vaknat igen så har jag huvudvärk. Tack för det! verkligen!. Ska snart äta mat som också blir min frukost S: sedan bär det av till johans lägenhet för att fixa lite, snart blir det flytt gott folk :D Längtar tills jag får mitt nya rum! Vi hörs senare, måste ta en alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0