fy på mig..

Hallå där ute,
jag vet att det har varit dåligt med uppdatering nu under veckan. Anledningen var att jag bara inte har haft någonting att blogga om, låter ganska otroligt va? men jag ska försöka bli bättre på detta.
Har precis kollat klart på Hurt Locker som mina föräldrar hyrde i lördags, rätt bra, rätt hemsk. Men nu är jag supertrött och smart som jag är så har jag glömt att göra vissa skaer som jag skulle gjort, bl.a. tvätta håret, läsa och plugga.. känns bra. Får ta igen detta imorgon istället.

Nu ska jag krypa upp på vinden en snabbis för att se om jag kan finna mina "vår/sommar- kläder", eller ja några av de iallafall. Lite linnen och sådant. Kan behövas :) hoppas på bra väder imorgon! Godnatt, over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0