jag tror att det kallas humor!!


|| source: egoinas.se   ||


Haha då har man bra kul. Jag och en kompis hade för ett tag sedan haft en filmkväll med massa gott, god mat, god dricka och god efterrätt, nämligen pecanglass.
Sedan kollar man runt på olika bloggar och så hamnar man tillslut hos Egoinas.se och där så ser man första punkten: "Du tycker om pecanglass". Aja okej, jag får väl börja pensionsspara också snart då ;)

haha, ojojoj. Sånt här är alltid kul!
Ha en underbar kväll gott folk och sov inte bort hela lördagen för att ni är bakis ;)


Kommentarer
Postat av: henrik

haha, visserligen gillar jag brittiska kriminalserier(poirot, miss marple och Midsumer murders), men om det innebär att jag börjar bli gammal, så hände det för ganska många år sedan:P

2010-04-24 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0