kaninen själv..

Hejhopp, nu har jag äntligen fått lite mat i magen efter många timmars om och men. Orkade verkligen inte krångla till det så det fick bli köttbullar och makaroner, det duger gott och väl! Nu sitter jag och gnager på en morot, ja därav rubriken. Nu fattas bara solen så vore allt toppen.
På träningen var jag så hungrig så det kändes som om jag skulle svimma där ett tag. Men jag drog i mig 1,5 flaska med vatten så var allt bra en stund! :) Det kluckade gott i magen när man sprang på bandet kan jag lova er haha.

Nu väntas Full frys och sedan får vi se vad det blir, det ska bli en promenad ikväll iaf, that's for sure och sedan bär det säkert av till annapanna för lite mys! Toppentoppen, later aligator


Kommentarer
Postat av: henrik

kluck kluck:P

2010-04-02 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0