långfredagen blir låång

Jag vet inte vad som har hänt med mig.. jag vaknade någon minut efter 10 imorses och var pigg, kunde inte somna om. Var inte ens trött, har jag blivit sjuk tro?! hm, anyway så känns det inte konstigt nu. Började morgonen med att städa i köket. Det såg ärligt talat för jävligt ut men som en snäll dotter så tog jag saken i egna händer. Ena päronet duschade och andra var ute och gick.. ja, det är tur att de har mig i sånna lägen haha. Nej men lite snäll får man väl vara antar jag. Sedan blev det en rejäl frukost med naturell müslii med russin, äpple, nötter, solrosfrön osv. Jättegott, och så lite kaffe och juice på det! (y) toppen.

I eftermiddag ska jag och familj samt släktingarna på mammas sida till min mormor och morfar på "påskmiddag". Det var längesedan man träffade släkten överhuvudtaget så nu undert helgen kommer jag träffa hela stora skaran. Mycket att ta in haha.,

Hur dumt det än låter så har jag tillslut fått tummen ur röven och påskpyntat litegrann, haha nu är det ju nästan över och jag pyntar nu..bra jobbat säger jag bara!
Nu ska jag se flickan som lekte med elden!
ha det bra, later



Jatack till den sängen!


Kommentarer
Postat av: henrik

ibland kanske man är nöjd när man slipper träffa släkten? beror helt på hur släkten är, och hur du är som person, jag tycker att min är helt ok, vad tycker du?

2010-04-02 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0