sunny day -sunny mood

Dåså har man klickat hem några av gårdagens godingar som jag visade er, man måste ju ha lite nytt och fräscht nu när sommaren närmar sig. Nu känns det att min "sjukdom" håller på att vända för nu är det bara min yrsel och lite ryggont som sitter i, det känns ändå väldigt bra! ryggen har jag ju problem med ändå så det är ju inget tillfälligt.

Vaknade förvånansvärt tidigt idag, vid 11 och då satte jag mig ute i solen på balkongen, invirad i två filtar med en kopp kaffe i handen och pratade med pappa i någon timma. Det var väldigt mysigt för det är inte ofta man har sånna stunder, speciellt med sin pappa, jag kan tänka mig att det inte bara är för mig jag talar?!

iallafall, nu ska jag försöka ta itu med min header som jag aldrig tycks bli nöjd med. Vi får se om det blir en ny inom en vecka eller inom en månad ;) den är på gång i vilket fall!
Let's get to work people!



                                       

|| summerlovin'   ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0