April 4, 2010

Hallå där ute!
Hoppas att ni har det bra där ute och har haft en riktigtriktigt bra helg med massa god mat och firande! :)
Igår var jag inne i stan precis när affärerna öppnade och det var ovanligt mycket folk för den tiden på dygnet. Det var längesedan jag var inne i stan såå tidigt för att gå i affärer. Det som gällde var lite ärenden, köpa djurmat, presenter, tandborstar (!) osv.
Åkte gokart på eftermiddagen med veronica och fan så kul det var! det va första gången och jag fick nästan kramp i min hand haha! Jag gick verkligen in för det också. måste göra om detta!! haha

Om en liten stund blir det duschen och sedan ska jag göra mig i ordning och sedan bär det av till kusinerna för lite kalas. Dessutom så ska jag agera frisör och testa att göra lite uppsättningar på småtjejerna till bröllopet. Det kan bli intressant haha. Har aldrig använt en locktång förut hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0