welcome to the city

Godmorgon där ute *gääsp*

Vaknade för en dryga halvtimma sedan men har inte riktigt kommit igång än. Jag har haft sånna konstiga drömmar i natt och hade någon frågat mig lite tidigare vad jag hade drömt så hade jag kunnat svara men nu -helt blankt i huvudet. Förvånar mig inte haha.
Idag blir en riktig plugg-dag. Har några saker som ska vara klara nästa vecka så en bra idé är väl att sätta fart eller vad säger ni? men först måste jag vakna till och ordna mig en rejäl frukost. Magen skriker verkligen, med en liten risk för överdrift så hör nog till och med grannarna den!! Har ju inte kunnat äta rejält på hela veckan så det skulle vara skönt att för en gångs skull äta sig mätt och slippa svälta. Ja alltså är jag sjukdomsfri idag!! helt underbart måste jag säga :)  hört att det ska vara jätteskönt ute så jag får väl försöka ta mig ut till balkongen iallafall. Promenad får vänta, vill ju inte "chocka" kroppen på en gång. Har ju inte rört mig utanför husets område på hela veckan så det är nog klokt att vänta eller vad tror ni?

Nu ska jag trycka i mig fruukost :D
byebye lingonpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0