100228- på god väg

Ja folk, hej igen! (:
Det börjar faktiskt gå riktigt bra med psykologin vilket verkligen är en positiv överraskning. Ett tag trodde jag att jag skulle gå in i väggen, jag var så sjukt stressad och kände pressen att prestera bra på precis allt komma över mig som en flodvåg. Men det har faktiskt gått över nu, en liten del av det iallafall. Det är väl klart att alla vill göra bra ifrån sig på tester och sånt men det får inte spåra ur, gå till överdrift. Det gjorde det ganska mycket med mig. MEN, jag bytte ut pluggstället i soffan med massa störelsemoment omkring mig till att trippa ned till mitt rum med en (?) kopp te, tända massa värmeljus och krypte ned under täcket. Det är tyst och inte så mycket runt omkring som kunde störa mig, jag fick all fokus på det jag ville lägga det på. Oh happy day!

Just nu har jag en liten paus i pluggandet men jag springer ned lite då och då och kollar till ljusen så det inte tar eld någonstans, hehe. Passar på att kolla lite bloggar för nöjets skull, ytterligare avkoppling.

För några veckor sedan var jag inne på GinaT och provade lite plagg. Bland de plagg jag provade så fanns en klar sommarfavorit, dock lite lurig eftersom att den mer eller mindre bara bestod av trådar.. tyckte väldigt mycket om den, men det blir klart en sommarinvestering. Det skulle vara superfint med bara en bustier under en riktigt varm sommardag :) värt att fundera på! Den täcker ganska mycket ändå så få inga porrtankar här tack ;)
Nej nu ska jag kila igen! Dags att få lite perception och gruppsykologi på hjärnan, måste fylla på förrådet!!
Hoppas bussarna går som det är utlovat imorgon annars blir jag seriöst arg, västtrafik har inte annat än krånglat på sista tiden! Bäst för er guys ;)



||  Spanat iin! Blir du min till sommaren tro?   ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0