..ambitiös tjej eller no life?


|| så mycket snö blir det när man skottar på taket! ||


Men hallå där era små fredagsfräckisar :)

Här sitter jag, en fredag, och gör läxorna. Vilket underbarn jag är va? gud så ambitiös! ZzzZZzzz.. ge mig ett liv!
Nu är dock lite av ångesten borta från den tidsbegränsningen jag har tills på måndag. Då ska arbetet vara klart för att lämnas in. Första lektionen! Wooh. Nej enough talking 'bout this. Orkar faktiskt inte tänka på det mer. Jag gör lite imorgon och sedan resten på söndag. Det blir nice :)

Åt goda crêpes med blåbärskesella tidigare! jag gjorde själva blåbärskesellan och pappa stod för pannkakorna. Det blev väldigt smarrigt, första gången jag provade på detta!

Nu ska jag kasta mig ner i fotöljen och mysa med godis och en bra film! kanske Walk the line om inget annat bra erbjuds!

Dåligt med uppdatering idag, jag vet, förlåt :(
Men nu är det slutbloggat för ikväll men jag kommer tillbaka igen det vet ni ;)
Vi hörs, PööösssS ni salta och sura :o)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Anbitiös låter bäst:P och åh, nu blev jag också sugen på crepesO.o

2010-02-07 @ 09:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0