borttappad röst. Hittelön!


|| photo: annapanna ||


Hejhopp gott folk! Detta känns väldigt konstigt, jag som brukar sjunga massvis hemma och knappt vara tyst har knappt sagt 10 ord på hela morgonen!  Känns väldigt frustrerande. Har knappt någon röst, bara ett rosligt väsande ljud kommer ur min mun då jag försöker mig på något annat. booo! Inte nog med det så kan jag knappt andas. Vet inte hur många gånger jag vaknade i natt av att jag inte kunde andas. Det tar emot och känns helt igentäppt. En hemsk känsla faktiskt!! Försöker jag hosta bort det så slutar det med ett andningsuppehåll. Kill me now känner jag bara! nej görinte det, men det är jobbigt ska jag säga er! AAAJ!! det går iinte att skratta :(
nej vet ni vad? nu ska jag hämta mig en kopp te.. eller make it four! Måste få igång min röst igen! Vi hörs lite senare för jag ska ingenstans idag! :( måste ta hand om mig själv idag! vi hörs, pööösss

Förresten, om någon hittar min röst så får ni fan hittelön! go on looking!


Kommentarer
Postat av: Henrik

nå....hjälpte det?

2010-02-15 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0