* Chanelinspiration


|| Jacket - GinaT. Jeans - GinaT (mitt ansikte såg något drogat ut så jag valde att göra några fina sträck över) ||


Hejhopp där ute!

Förkyldningen börjar så smått avta, thank god! Jag hade jättetrevligt hos Thomas igår och idag men det var riktigt jobbigt emellanåt. Jag trodde ett tag att jag skulle dö! Min näsa rann konstant och jag knarkade halstabletter, nässpray och gud-vet-hur-många pappersnäsdukar jag gjorde åt! Precis som de senaste nätterna som jag har vaknat av att jag inte har kunnat andas så var inte heller denna natt ett undantag. uscha.

Idag så har jag i vilket fall åkt till staden med mamma och införskaffat mig två par nya skor, en "jacket" (bilden)samt en klänning på ingång. Pappa ska hämta den imorgon efter jobbet :)

Idag kom också Ice Age 3 på posten och snart åker den in i dvdspelarn! Barnsligt värre, barnsligt kul! Jag och mamma är sånna, vi har alla tre Ice Age -filmer hehe. kalasbra :o)

Nu ska jag läsa lite VR innan det är dags för mys med popcorn!
Vi hörs lite senare! :) Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0