Done

Det är lite dåligt med kommentarer idag va? fy skäms på er, det är tydligen inte bara jag som behöver bättra mig!! :O

Nu har jag pluggat i någon timma och det känns som att jag inte skulle behöva plugga speciellt mycket till. Några dagar bara sen så. Okej, jag är medveten om hur dumt det lät men missförstå mig rätt så blir det nog inte fel ;)
Äntligen har jag fått tummen ur röven och beställt mig ett nytt csn kort, mitt gamla har ju liksom sprungit iväg och gömt sig. Dessutom så har jag framkallat ung. 130 bilder och hamnade på en summa av 54 kr. Älska livet!
Imorgon är dessutom sista dagen för att nyttja en rabatt på 40% som jag har så nu kollar jag fibrilt efter någonting och självklart har jag hittat saker :) känns bra!

Nu väntas lite kaffe följt av plugg och slutligen beställning av kläder! på tal om kläder, glöm inte hjälpa mig bestämma vilket plagg som ska beställas av KanDee's kollektion.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Henrik

åja, jag kommenterar så ofta jag har en åsikt, men jag har ju iochförsig inte så många, så det hjälper ju inte så mycket:P

2010-02-21 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0