glad alla <3 dag people !


|| photo: mamsen, ett blomblad som ser lite ut som ett hjärta i mina ögon! ||


Hej där ute!

Min röst är inte att leka med just nu, gårdagen tog så gott som kål på den! den är grymt hes, inte sån där som man kanske hade "önskad" eller föredragit utan bara helt åt helvete. Jag vet inte hur många gånger jag har vaknat i natt av att jag inte kunde andas. Den var en hel vetenskap innan jag kom på hur jag skulle ligga på bästa sätt. Gårdagen i en mening var.. ja sådär. Kunde varit bättre. Men nu är det en ny dag och nya tag! Gårdagen har passerat.

I köket står min kära moder och gör semlor, muums, och så fick jag en liten alla<3dagspresent av henne, nämligen new moon. haha, gulligt av henne va?

Ikväll ska jag på bio med bl.a. mickis. Det blir inte valentines day om du trodde det, nej nej. Utan det blir Farsan! haha, typiskt våran humor! xD Kommer säkert dö av skratt så jag får inte köpa för mycket drickaså det händer en olycka hehe. nej, hejhopp där ute. Nu ska jag försöka reparera den lilla röst jag har kvar! Så vi hörs!
Lööööööv to yah all






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0