Liz och DJ on set



Hejhopp, här sitter jag och min lilla cooling till undulat DJ! Han har haft en rejäl flygtur precis så han vilar sina utmattade vingar på mina axlar.. borde det inte vara tvärtom? haha.

Nu är jag inne efter mycket om och men. Blogg.se har inte funkat på hela dagen så därav den dåliga uppdateringen så kom inte och skyll på mig! ;)

Borde egentligen sitta och skriva på svenskan men jag känner att jag inte kommer på någonting vettigt att skriva. Väldigt tråkigt! Uscha. Visst jag skulle kunna kladda ner en historia på en halvtimma men jag ska tala om att då blir den verkligen inte bra. Måste ha några timmar på mig för att finputsa osv. Nej, från och med imorgon så ska jag ge 500%. Jag ska verkligen köra järnet! Börjar få smått ångest inför inlämningsdatumet :S inte kul. Men jag fixar detta, det ska jag göra.

Okej, nu ska jag sätta tillbaka DJ på pinnen innan han bajsar på mig och sedan ska jag verkligen försöka lite mer. Hoppas att hjärngeggan lossnar och jag får fart på arbetet!

Vi hörs mina små igelkottar ;)
PööössS

Kommentarer
Postat av: Henrik

ha, söt fågel! Vem kallar du igelkott föresten=P vågar man fråga när inlämningsdatumet är;)?

2010-02-04 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0