mobilkrångel. alltid krångel.



Nu blir det mycket som jag klagar på så om ni inte orkar läsa det så.. dont.

Ååååh vad arg/ledsen jag blir!! mobiler är någonting som jag faktiskt verkligen inte kan! Herregud jag vet inte hur längesedan det var som jag faktiskt stängde av min mobil. Inte nog att jag har PIN på den, om man inte har använt den funktionen på jag-vet-inte-hur-länge så klart att inte siffrorna sitter direkt. På sista försöket så rotade jag igenom några pärmar och hittade pinkoden. 1 siffra som var fel hela tiden. Jag slår in den korrekta koden men då får jag svaret att jag ska slå in min PUK-kod. Letar upp den, slår in den, får välja en ny kod och trycker på OK. Inte fan funkar det. Jag får utbrott på den snart. Jag känner mig helt handikappad utan min mobil. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu. :(:( sadface.

En annan jättekul sak som hänt är att vår bil är på lagning ellernått sånt. Instrumentbrädan var som en hel julgran, lyste i alla möjliga färger och symboler. Samt att bromsarna typ inte funkar. Hatar den bilen just nu. Skrota skiten för helvete säger jag bara.

Denna morgon började jag ju klockan 12 också¨så jag hängde på mamma till hennes jobb i D-fors, tänkte ta bussen därifrån in till stada. Man vinner ju lite tid på det. Vi åkte med mormor och morfar som skulle in och handla, vi åkte i deras bil.. men gissa vad som händer? punka.. händer!!

Jag orkar inte. Jävla skit allting ju! :( sadsadsaaadface :(
ni som faktiskt läste detta: ni är fan bäst!! haha puss på er!
Nu mår jag bättre :) det funkar verkligen att skriva av sig! :) hihi.

Pööösss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är bäst och jag fick en puss!

Jag hatar mobiler mer än allt! Dom vill ALDRIG fungera! :(

2010-02-27 @ 14:10:05
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0