nightmares


|| källa: google.se ||


Hej däär ute! :)

Vaknade för ca 1,5h sedan och är utvilad och inte det minsta seg, förvånad faktiskt. Min natt var varit väldigt orolig, drömde sån sjuk dröm med Christiano Ronaldo och hans manager eller någonting sånt. Vaknade helt kallsvettig och hyperventilerandes! fyfan. Varför drömmer man vissa drömmar egentligen? det är så sjukt. JAg tänker inte tala om vad (mar-)drömmen handlade om men jag tror att det är ganska förutsägbart ändå eller vad säger ni?

Skitsamma nu, förkyldningen verkar avta vilket är toppenbra för jag är så sjukt trött på att nysa vareviga minut.
Lite senare ska jag in till stan med jennyw och kolla lite, sedan ska vi hyra film och dra oss till mickan för en filmkväll. Det ska bli mysigt :) Men nu ska jag gå och ta på mig lite kläder så hörs vi sen!
pÖÖÖSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0