taaack


|| foto: anna, objekt.. ehm, mig tror jag :S ||

Hej igen,
Tänkte bara tala om att jag precis såg att min statistik var bra mycket högre än det brukar vara så det tackar jag för!! :) För att ni är så söta så bjuder jag på bilden ovanför ;) trodde aldrig att det var en bild som jag skull plocka fram igen, men när jag ser på den igen så.. visst är den cool?  kanske ska lägga till ett rymdskepp jämte mig så ser den ännu mer wicked ut! haha.. värt att fundera på!! .. måste jag tillägga att denna togs i april 2009? haha... intressesmurfarna antecknar va?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har du fel ;) den togs 30 maj 2009 kl 17:40 :P den du xD

2010-02-02 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0