time for a nightsnack

Nejmen godkväll gott folk, ni hänger fortfarande med ser jag!? Kuuul :)

Sitter och kollar på NCIS på tv, guuud så intressant. Ska springa upp till köket vilken minut som helst and grab some food, fläskpannkaka :) mums. Min mage håller på att vända sig ut&in av hunger! Men sedan är det dags att dra sig mot sängen, päronen ligger ju och sussar så sött i sängen så det känns så jädra obehagligt att vara uppe ensam. tråkig info but thats life. Life's a bitch and then you die.. ungefär.

Det absolut fulaste plagget som någonsin gjorts i världshistorien måste väl ändå vara haremsbyxan? Dock ser de rätt sköna ut..


Kommentarer
Postat av: Henrik

jag är inte så insatt på kläder och liknande, men jag håller med, dom byxerna är sketfula:S

2010-02-18 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0