Frågestund -ellernågontingliknande-

Fick stor lust att göra en sån här frågesak och letade upp en. Jag bjuder er på den ;) Enjoy!


Heter? -  Lizette
Har du en katt? -  tsss, ooonej!

När fyller du år? - 6Juni
Jag samlar på? - haha, började samla på kapsyler när jag var liten så de ligger väl i något skåp någonstans.
Gröna eller röda äpplen? - Röda (Y)
Ringer du någon när du är arg/ledsen? - njaaa.. det beror lite på.

Vilken tid gick du upp idag? -typ 10
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - aoo

Har du strumpor på dig nu? -  yes box
Hur svarar du i telefon? - "Hej det är Lizette" eller "aah hallå?"
Vad ska du göra ikväll?
 - spendera kvällen hos Thomas med Mickan
Vad ska du göra imorgon? - Vara hos Thomas fortfarande och sedan åka hem och in till stan och köpa skooor
Var vill du bo när du blir stor? - USA eller något annat roligt ställe.

Är det okej att gråta? - Ja, varför skulle det inte vara det?

När grät du senast? -
hmm, i.. kommer inte ihåg :S
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren!!!!!!!

Laddar du ner musik och filmer från internet? - nix
Skulle du göra om du vann en miljon? - OJ! RESA! :)
Bär du glasögon eller linser? -  näää :) har grym syn ;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej märket har verkligen ingen betydelse
Blondin? - tsss, njaaae
Har du tatuering? - nej men det kommer nog i framtiden ;)

Vill du gifta dig? - Ja men självklart!

Vill du ha barn? - Ja

Solar du ofta? - Nej det skulle jag inte vilja påstå, någon gång då och då! :)

Är du bra på att laga mat? - Hahaha det var lite kul xD ibland så har jag mina stunder men jag förstår ju inte hur jag kunde få MVG i hemkunskap ;)


Gillar du att dansa? -
Alltid


Hur vig är du? - haha, lagom såklart!
Vilken är din favoritglass? - Choklad-vanilj :)

Tror du på ett liv efter döden? - Sånt här har jag inte funderat på
Har du slagit någon? -  Man är väl inget helgon?

Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls!!

Vilken ögonfärg har du? - blå-grön-gråa

Är du beroende av något? - nej
Senaste låten du hörde? - 
Bad romance
Brukar du bädda sängen? - Ja på kvällen innan jag går och lägger mig.

Har du kysst någon under den senaste veckan? -  nej

Vad var det senaste du sa? - 
"Ajdå!"
Vem kramade du senast? - Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0