helcrazy

Heeeythere ;)

Vilken dag! wooh. som vanligt var bussen sen. Då den anlänt så fick vi stå, bara stå där med bussen i cirkus 5 minuter pga att det var fel på bussen, den höll på att koka. Därefter körde vi vidare ..till djupadalsbacken. Där hade det hänt en olycka och polis, ambulans och brandbil var påväg till platsen. Längre ned i backen kunde man också se en stor långstradare som fastnat mitt i backen i halkan, härligt!
Vi stod där i ungefär 10 minuter och hjälpte till att blockera trafiken, vi kunde inte åka uppåt i backen för att sedan vända eftersom att bussen i princip kokade. MEN tillslut så åkte vi mot slakteriet och vände där. Inte nog med detta, mitt på gården så låg en död gris! helt död! usch :S

Sen gick allt bra och vi var inne 30min senare än vanligt. När jag hoppade på nästa buss .. som jag var så lat att jag faktiskt tog.. så stängde dörren när jag var påväg ut och jag fick klämma mig ut för annars hade den bokstavligt talat mosat mig. När jag väl fått kroppen ur bussen så hamnade min fot i kläm istället och det är fan tur att man har sulor för annars hade jag varit på akuten säkerligen. Helcrazy-dag med andra ord!

Men nu ska jag äta lite glass och sedan ringa ett visst samtal... hmm. Spänningen stiger! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0