Busigt trött

Hejhopp!
Sitter i skolan och busar på lektionen. Vi har nu datakunskap och skickar runt frågor som ska besvaras och sedan ska vi göra statistik av det. Mmh, trevligt. Tycker att det är speciellt trevligt här nu.

Hade uppvärmning typ hela lektionen på idrotten men fan vad det tog på en. Var helt slut! Orkade inte äta någonting och till råga på allt på somnade jag i soffan i matsalen. Greaat! haha, lite kul när man tänker tillbaka på det! Nu har jag iallafall krypit i en av pappas stora fleecetröjor, jättemysigt. Tur att man slipper frysa, det är ju typ minutgrader här inne annars.

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det så hörs vi ikväll! ..Har en lektion kvar innan jag slutar för dagen! Kommer ni ihåg vilket tid det var jag slutade? just det.. halv fem. ZzzZzzz!


Kommentarer
Postat av: Henrik

ha, det slår jag med mina onsdagar, 8:00-17:00:P

2010-02-05 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0