ZzzzZzzz..

Holy mama, som ni säkert märkte så blev det inte fler inlägg igår. Gud vet hur många timmar jag satt och skrev och skrev på skolarbetet igår! Jag satt t.o.m. tolv och skrev och skrev och återigen: skrev! Känns en aning irriterande att alltid vara ute i sista stund. Aldrig mer säger jag bara! Jag måsts lova mig detta nu!

Trots helgens sömnlöshet så var det inte alltför svårt att kliva upp imorses. Okej, jag kommer inte alls ihåg att klockan ringde. Inte alarmet på mobilen, inte påminnelserna nada. Allt innan mamma kom ner och drog upp mig ur sängen är helt svart. Okej, det var väl svårt att gå upp då! men när jag väl kommit ur sängen var jag inte så trött längre. I vilket fall så ska jag sova läänge idag. Ska sova tidigt och få ta igen timmarna! Annars kommer jag inte orka någonting alls imorgon, allra minst träningen..

aaah.. jobbigt. Nu slipper jag göra skolarbete något mer under veckan vilket är såå skönt! Men som vanligt så skjuts saker upp för att folk glömt sina saker hemma och någon är sjuk vid grupparbete. Typiskt. Meeeen.. efter imorgon. Då jävlar.

Nu ska jag sova!! :):):) vi hörs senare! pööössspeople

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0