allvarlig shopping-sjukdom?

Godkväll

Ja jag börjar ju tvivla på mina ekonomiska förhållanden i framtiden. Det är ruskigt farligt med rea-tider och presentkort. Självklart är det ju toppenbra med presentkort, men inte i för stora summor. Jag känner mig elak att jag säger såhär, men tyvärr var det nog lite för mycket pengar som jag fick i presentkort för de har gått åt som smör. Anledningen är nog den att jag vet att jag inte själv egentligen behöver betala, utan det är ju faktiskt någon annan som gör. De drar ju bara av lite av värdet på presentkortet varje gång.. eller?

Nej detta är inte bra. Tragiskt nog så har jag nu hittat en jättefin väska som jag såå gärna vill införskaffa. En liten och svag röst i mitt huvud försöker intala mig att jag inte ska köpa den och spara på pengarna. Men samtidigt, hur många sånna typer av väskor har jag? 1 enda tror jag. Det är ju lite "partyväska" över det.. *suck*.

Nej nog med sånt här tjafs. Jag får ge mamma presentkorten och mitt bankomatkort så slipper jag sånna här problem framöver (förhoppnigsvis också i framtiden). Då tänker jag inte på att släpa med mig min plånbok överallt, för där ligger ju också alla rabatter.

Mmm, nej. Jag får fylla på mitt busskort en sista gång och kaanske också köpa väskan (kanskekanskekanske..) och i så fall så är det verkligen det allra sista inköpet t.o.m. .. ja minst tills februaris studiebidrag kommer, ska försöka hålla mig längre.


Nej, nu ska jag inte joina den resterande delen av min familj som ligger däckade i soffan framför tv:n. Om ingen är social mot mig så är jag social på nätet istället, så ser jag det!!!
Mmm, ja vi hörs väl imorgon hoppas jag :)??
Vi hörs då! pöööösssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0