coldcoldcold




God(kall)kväll där ute!
Hur gott är det inte att vräka i sig chips och godis till en mysig film? en perfekt lördagskväll. Fast det känns ju inte som lördag, right? allt rubbas så fort röda dagar infaller på en vardag.
Idag har det verkligen varit en sån dag då man inte gör någonting annat än att sova, äta, snaska och se på film.

Om en stund så börjar Harry Potter och den flammande bägaren, jag har aldrig sett den men däremot så började jag börjat läsa boken i typ.. femman xD slutade efter halva för jag att jag inte orkade läsa mer. Uscha. Men nu är det ju tv så det borde bli bättre :) såg hemligheternas kammare för någon dag sedan och igår såg jag fången ifrån azkaban. Harry Potter fan kanske? haha nej inte direkt men det är kul att se filmer som man inte har sett på år och dar. Hejhopp.

Nej, nu ska jag hämta mer julmust i källaren och sedan fortsätta lata mig. Imorgon ska jag och Beckanbanan ut och gå så då får man gå bort dagens laster.

Vi hörs, kanske mer ikväll, kanske imorgon. Det återstår att se!
Pöösshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0