får ingen ordning på det

Hur kommer det sig att man helt plötsligt kan bli beroende av någonting som man innan fullständigt, starkt och helt utan chans att ändra sig om sin åsikt hatat!? tänk efter, det är ganska mysko. Om man ogillar någonting, varför försöker man ens sig på att gilla det igen? det låter ju inte ens vettigt, helt obegripligt.
hm, weird. Får ingen ordning på det hela. Får sova på saken, kanske får jag en vettig förklaring i mina drömmar? x)


Tidigt imorgon så kommer Ida och hennes mamma och kör oss in till stan. Det ska kollas på utförsäljning och tränas m.m. Så nu måste jag gå och packa väskan, annars glömmer jag väl byxor eller nått sånt som vanligt! typiskt mig.

När ni läser detta så sover jag nu, eller försöker iallafall. Man vill ju vara lite pigg och peppad imorgon och inte se ut som en kloakråtta. Ha det gott folk! over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0