fotografiskt minne till skänkes någon?

hejhopp :p

Gosh vad trött jag är. Har suttit och pluggat i evigheter (med paus för inköp av mat). Även fast det känns som om jag kan mycket så känns det ändå som om det är någonting som fattas, som om jag måste läsa mer för att jag inte kommer kunna någonting imorgon. Det är en ganska jobbig känsla ska jag be att få tala om!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Ögonen svider av sminket (fick en fluga i ögat tidigare så det började ju rinna lite såklart), dessutom är jag ju trött. Därför så drar jag mig och sen så lägger jag mig istället och läser lite psykologi och mer medicin.

Men först: packa träningsväskan!
alla gillar väl ömmande axlar orsakade av tunga väskor?


Pöööshaaaaj, sov gott!
ps, Henrik jag diggar dig! hihi :) ds

Kommentarer
Postat av: Henrik

man tackar:)

2010-01-26 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0