fuckthis.


|| foto: mooi,     målsryd ||

detta är inte kul längre. kanske är det trötthetsdepretion (stavning?) eller så är det helt enkelt verkligheten som har hunnit ikapp mig: jag tycker inte att det är kul att blogga längre. Okej, kul är det nästan alltid, men det verkar ju inte direkt som om någon bryr sig. Visst, jag har inte speciellt mycket intressant att skriva om egentligen så det kan man ju förstå om ni inga större skaror drar sig hit, men ändå.  

Jag själv tycker att det är kul att blogga, det är inte det. Men det är ju väldigt sällan som jag faktiskt får respons på saker och ting ifrån er. Men visst, jag kan väl blogga för mig själv om jag nu så gärna vill blogga!




Förövrigt så var filmen "ryktet om Morgans" väldigt bra. Både Sarah jessica och Hugh Grant väldigt duktiga skådespelare så det var en bra film (y) dessvärre glömde jag mitt bälte i salongen, great, så nu måste jag åka in extra imorgon och hämta det. hur är detta möjligt? att glömma sitt bälte? kanske ni frågar er. Jo, det var ett midjebälte och när man sitter där så blir det fruktansvärt obehagligt med bälte så de knäppte jag upp och när jag skulle gå därifrån så hade jag förmodligen lite väl bråttom så det trillade väl av antar jag.

Jag får väl ta tillfället i akt och sola imorgon också då, måste ha lite färg på huden. Ska också ringa och beställa tid till frisören, måste färga mitt hår det börjar se för jävligt ut! 
Vi hörs.. kanske :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

trötthetsdepretion = Trötthets depression kanske? ;)

2010-01-12 @ 21:34:58
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0