hard work, work


|| källa: google.se ||


ååh allt detta pluggande, tar det aldrig slut? nåja jag har nu suttit och pluggar sedan 4 tiden, eller hur var det nu? länge har jag iallafall suttit här i fotöljen och försökt få in alla skelett-, muskel- och ryggdelar på både svenska och latin. Dessutom har jag försökt läsa kapitlerna i boken som man tydligen ska göra för att få bättre uppfattning och.. ja, man kan ju göra som man vill i för sig. Men just nu känns allt de som jag läst i boken (speciellt) som en geggamoja. Någonting man inte riktigt kan sätta fingret på vad det är, inte heller kan man hålla kvar det i handen för det bara rinner ut som sand mellan ens fingrar. Ja, jag känner att det är lite tungt för tillfället.

Men trots ett x antal timmar av plugg så förtjänar även jag en paus från allt inmatande av information. Nämnde jag förresten att detta är den jobbigaste delen under alla tre år enligt vissa källor. Kanske är det för att man ska lära sig så mycket på en och samma gång, inte vet jag? jo så är det.



Jag ska väl fortsätta en liiten stund till, även fast jag borde sitta länge till med detta, och sedan ska jag ta en behanglig dusch. Snart väntar ju En annan del av Köping samt Johan Falk! Det vill man inte missa (:
Nej hurryhurry, nu ska jag iiiila!
Pöösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0