Let's get some things over with! eller hur var det nu?

Jahaaoo, då sitter man här i skolbänken igen. Så omotiverad till arbete som bara möjligt.
Ska skriva massa saker till tidningen antiknytt att det inte är sant och den ska dessutom lämnas in nästa vecka. Inte skrivit en enda sak än, inte likt mig :S uusch, inte bra alls. Får lite smått panik på hela situationen!

Vill inte annat än hem så att jag kan fortsätta att plugga inför provet imorgon. Har kanske inte överdrivet mycket kvar att lära in men allt ska ju sitta trots kommande nervositet och panik, det hade ju varit en fördel eller vad sägs om saken gott folk?

Nää let's get thing over with, måste jobba nu. Jag känner hur mina fingrar stretar emot att flytta sig till datamusen och klicka på spara och publicera, men jag måste. Orkar inte sitta hemma nästa vecka och skriva som en idiot för att slösat bort ännu en lektion. MAAH.

Godmorgon på er, hoppas ni fick en bättre start på dagen än jag!
PööössssS

Kommentarer
Postat av: Henrik

bättre start? oja, jag börjar 10.45 och slutar 11.40=D men Lizette, det är VERKLIGEN inte likt dig. Men oroa dig inte, vi, alla dina bloggläsare hejar på dig;)friska tag

2010-01-25 @ 09:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0