nice suprice

Tjaaao :)

Nu sitter jag i vardagsrummet med lars winnerbäck på högsta volym (nästan iallafall) med suroundsakerna (vilket ljud!!)och en kopp te i handen. älska.

Lovade ju att tala om vad "överraskningen", eller vad jag nu sa, var. Jo det var en stor kartong med mina gamla gosedjur. Gud vad kul det var att se alla igen!! xD man blev verkligen liten 6åring igen. de var tider det!

Här kommer lite pic's och efter att jag druckit upp mitt te så fortsätter jag blogga och visar lite bilder som jag har tagit alldeles nyssens haha :O)
Vi hörs snart!


mitt gosedjur en gång i tiden. Är den välanvänd eller vadå? haha



min gamla docka, malin hette hon haha!


..och en annan docka.. kommer inte ihåg namnet .. tråkigt nog.


haha, guud. Ser ni namnet? TASS xD haha. gud, det är liiite skojsigt. Det var en sån som man drog i koppel efter sig så ser det ut som den går som en riktig katt. Mohaha. kul.
Var det någon mer som hade en sån här?


En hel låda med gosedjur! stor var den också. Sheaat vad roligt. Ville bara vara liten igen och glömma alla besvär, alla komplex, allt kärlekstrassel osv. Kommer ni ihåg när man kunde sitta och leka med gosedjur eller med sina barbies hela dagarana i ändå och det största problemet var att man inte visste vad barbien skulle ha på sig eller att en sko saknades. Vilka tider!

 
Mysigt eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åhåå va det ser kul ut! Jag hitatde också massa gamla gosisar för ett tag sen kan också lägga upp lite bilder ;)

Dessutom hade jag en sådan liten hund som man drar efter sig så att det ser ut som att den går fast den hette (förvånande nog jag veet..) Tusse! :)

Puss på dig tjejen! <3

2010-01-12 @ 21:27:58
URL: http://matildajarback.blogspot.com/
Postat av: Sis

Mys! =)

2010-01-12 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0