OOO THATS DIRTYYY!

Om ni bara visste hur kul jag , sofia och matilda hade idag på datakunskapen. Vi skrattade, (nästan grät) och dregglade! Nej det är väl inte mycket att säga om det egentligen!? leenden, sms och att driva med folk har gjort min vecka sjukt rolig. Har verkligen missat både klassen (speciellt vissa kommentarer under nästan varje lektion) och lektionerna. Att faktiskt ha någonting att göra på dagarna! Men främst så har jag saknat Sofia och Matilda! Hell yeah! :) snacka om 3 nötter i en klass, ja då har man verkligen lyckats! hehe.

Dagens fråga är: varför är det förbjudna som godast?

Nu ska jag mysa med egengjorda hamburgare och .. ja, det får vi se. 
Så vi kanske hörs senare om jag har tråkigt.
Pösshaaaj.

ps. msn är trååkigt. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0