Paaaus

Nu jävlar har jag suttit här på lektionen i sjuttioelva år och försökt skriva. Det går sakta framåt iallafall, det är ju bra righT? jag undrar hur detta kommer gå, helt åt helvete känns det som. men ja, vi hoppas ändå på det bästa.
Snart slutar vi och då är maat, kycklinggryta med ris. Kill me vad gott det ska bli :) aaaaah!


ikväll (förövrigt) så kommer en bild på mitt hår som en liten busunge ville ha tydligen och jag som är så snäll gör allt för mina bloggläsare (a). No much to see i för sig, men ja. Det blier nog braaae!
Om någon vet om någon fest imorgon så får de gärna skriva så snabbt som möjligt ;) utgång vill vi ju ha :) (a)

Nu ska jag draae. byyww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0