plugg på G!

Hola mina små ekorrkompisar!
Nej fråga mig inte vad jag fick det ifrån! Tyckte att det passade helt enkelt :) hihi

Nu var det inte längsedan gästerna av mammas födelsedagsmiddagsfirande styrde sin kosa hemåt. Bror min är fortfarande kvar och när vi väl skjutsar hem honom så ska jag fjäska lite så kanske jag kan få låna Walk the line av honom :):) hoppashoppas!

Som jag kanske nämnde igår så var det kanske mot almåshallen som jag skulle styrt min kosa nu mot kvällskvisten, men tyvärr så blir det inte så. Det blev lite hinder på vägen om man säger så. Därför så får det bli  en annan gång istället.

Nu ska jag plugga lite så vi får höras senare!
Pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0