pluggpluggplugg, they got me in a trap.




Bada-badam-dam-DA!
Nu slänger jag bara in ett snabbt inlägg innan jag sätter igång på riktigt. Måste plugga nämligen, as usual eller vadå kanske ni tänker? nej detta är verkligen inte okej. Jag pallar egentligen inte med att bara sitta och plugga dagarna i ända. Inte ens helgerna får man vila, inte okej alls. Men jag har väl mig själv att skylla!

Jennyw kommer en liten stund i eftermiddag så vi ska umgås litegrann. Det blir skooj !

Nu måste jag börja skriva, avsatte 15 minuter för att kolla mail osv på datorn innan jag skulle sätta igång. Så jag f¨r väl hålla det löftet till mig själv.. jaha, där blev det 16 minuter, great. Jag får väl skicka iväg detta innan det blir till 17 minuter, det vore ju inte bra.

Vi hörs senare, Ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0