prestationsångest i fingrarna?

men usch, jag pallar inte detta längre. Sitter på engelskan och ska göra grupparbete men det är helt bomstopp. Jag får inte till det. jag har suttit och försökt skriva hur länge som helst, men nej. Okej, nästan en halv sida är det väl nu men nu är det som jag sa: bomstopp. Suck*.

Jag tänkte att om jag skriver lite här så kanske det värsta släpper, vad ska man kalla det? skrivpanik för mina fingrar eller mina fingrar kanske har prestationsångest, vad vet jag? haha.

Nej, nu får jag ta tag i detta eller vad säger ni? JAAAAAAAA!!? Go Lizette, nu kör vi, peppapeppa!

Just det, somnade igår med datorn på så batteriet tog slut. Därav uteblev det sista utlovade inlägget, ni överlever eller? bra. hejdå :)
Pööösshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0