skolarbete


|| google.se ||

Hallå där!

Sitter inne på engelskan och håller på med ett grupparbete. Min uppgift är att skriva om miljön i USA, great. Iförsig så valde jag det själv. Tänkte att jag kunde glida in på naturkatastrofer lite diskret ;) det är ju mer intressant eftersom att katastrofer överhuvudtaget redan är upptaget, *host*matilda*host*.

Har dock non-inspiration just nu, känner inte för att göra någonting. Bara sitta här trots att det ska vara inlämnat om 2 veckor. MAAH. Varför så mycket på en och samma gång? it's not fair.

bajs. nej jag får väl ta min extrema mognad och börja skriva om det jag ska innan jag rostar fast här i stolen.
Vi hörs senare!
Pöössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0