I play a different game


|| bild från varberg ||

Godmorgon finest!
Vaknade för ca en timma sedan, har lovat att kolla upp lite saker på datorn åt fader min. Sitter dessutom och googlar kändisar och deras hårfärger, är så trött på mitt bruna hår så jag skulle vilja prova lite mer åt det ljusare hållet, ni vet sommarblont med massa slingor, fräscht! :) Vet inte hur många bilder jag har just nu på allt från Jennifer Aniston till personer jag inte ens kan namnet på, lyckat?!  Varför ska det vara så svårt att hitta den perfekta hårfärgen, den tanken man har i huvudet på utseendet osv.. man skulle ha ett program som kunde rita av direkt ur minnet. yesyes.

Vaknade med världens halsont och de känns lite tungt just nu ska jag tala om för er. Hade tänkt att träna ikväll men vi får se hur det blir med det eftersom att jag inte kan andas riktigt .. ja jobbigt.  Vi får se hur det blir.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0