jag kan ju bli nya Kenza

...eller inte haha, syftade på de där sakerna som hon har haft fäst vid hennes mun i något år innan hon tillslut fick slitas ifrån den. Jag pratar självklart om tandställning. Nu är den inne i käften och jag känner mig som en treåring, jag skojar inte. SHeat. Får väl ta på mig bikini snart för att återhämta mig lite, vädret är ju underbart! Hur är vädret hos er?  Anyway, det känns som att det kommer bli en väldigt lång dag. Gick upp strax före halv sju och senare ikväll ska jag döma och tjäna lite pengar för att sedan åka direkt till ett läger som jag ska tjäna lite pengar där också och vara ledare för småknattarna. Skooj :) (y) cashflow i sommar!

Nej nu ska jag försöka ta någonting att äta innan jag blir alltför hungrig. Lär ju inte kunna äta riktigt på några dagar känns det som i och med smärtan när tänderna flyttar sig. Aooosch säger jag redan nu :/ bdsajdasdblläuuu

Love


Kommentarer
Postat av: henrik

såja, det blir nog bra, det är ju trots allt för ditt eget bästa:P

2010-06-16 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0