push push baby

Tjofräs people!
Jag lever, tro det eller ej!

Det har varit sjukt mycket det senaste och jag har inte direkt haft något direkt blogg-sug. Men alltså så har jag lite att ta igen ;P nej men det finns inte så mycket att ta upp egentligen, fyllde år förra söndagenoch det var jag ute och firade på lördagen med trevligt folk, matilda och co :) Sedan kom några teknister som vi mobbade lite hehe bad ass vi är alltså! Sedan kom lite från viskastrand så det var typ 3 almåsare och resten var anti-oss men kvällen blev enormt bra! :)

I torsdags trippade jag iväg till skolan med klänning och high-heels och ett paraply beredd i andra handen haha kändes lite udda. Men det var riktigt mysigt, lagom! Tyckte synd om stackarna (men lucky-you) som tog studenten i fredags. Vädret var ju piss men jag vill också gå ut nu en gång för alla!

Nej nu har jag precis skrivit klart det sista skolarbetet så snart ska jag skicka in det till läraren, jag ska ha ett mvg i engelska så det så!! :p haha. Envis? eeh ja.


Bjuder på lite bilder på skolavslutningsklänningen, strike a pose!





effekter <3


Yes, munnen är på G hehe


kiss 'n hug

Kommentarer
Postat av: henrik

snygga bilder:P och jag har alltid(sedan jag var med om Bäckäng vs teknis) tyckt att man ska akta sig för Teknister:P

2010-06-13 @ 17:23:36
Postat av: Anna

Riktigt fin klänning lizzan :D<3

2010-06-13 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0