babylent




Tog mig en låång dusch och gjorde hårinpackning, ansiktsmask och fotinpackning! Fotinpackningen fick sitta på i ca 2 timmar och nu har jag tillslut tagit bort plastpåsarna ifrån fötterna och torkat bort överflödig helosan så nu är mina fötter lena som en babyrumpa! :)

Fotinpackning:
* Helosan
*fryspåsar

Efter dusch och ev filning av fötter så ska du smörja in fötterna rejält med en stor klick helosan. Snåla inte det ska vara mycket så att fötterna kan absorbera så mycket som möjligt. Därefter ska man trä på påsarna och om du inte kan knyta påsen så kan du sätta ett gummiband runt ditt ben. Låt den sitta några timmar eller lämna de där på fötterna under natten! Torka bort eventuell överflödig helosan med papper och vips så är dina fötter superlena! :)

Nu ska jag fortsätta se Johan Falk!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0