boooo :(

Åh vad dåligt jag mår :(
Ligger helt utslagen i soffan och mår piss minst sagt. Tack vare skiten som fullständigt har tagit över min kropp och mitt immunförsvar så missade jag ett möte i skolan med bl.a. SÄS. Great..! :/ Och inte är man på plugghumör när man mår som man mår heller. Det skulle inte förvåna mig om jag blir frisk tills imorgon och så känner jag mig stressad som tusan inför provet på fredag. Prov, prov, prov. Jag tjötar ju inte om annat än dessa prov. Jag måste sluta med det, hur intressant är det då? det gör bara mig ännu mer stressad. Shit.
Nej.. it's enough now nu går jag och dör.. later




För övrigt, någon av dessa ska inhandlas till våren då snön har försvunnit. Sommarkänslor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0