framsteg..

goodie goodie.. jag börjar kunna äta igen. Smått illamående efter små måltider men det är ju framsteg i vilket fall. Jag har levt på blåbärssoppa men nu är det slut :( nyponsoppa ska vara varm i min mening och jag tänker inte ställa mig vid spisen åter igen och koka upp mer vatten. No way. Imorgon, vare sig min kropp vill det eller inte, kommer jag gå till skolan och skriva det där provet så att jag äntligen får det gjort!
hehe, tittar på förhäxad vad är det från? 80talet? gammalt iallafall när det gäller filmvärlden, den förändras snabbt.. sååintressant eller? haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill fortfarande se skinnjackan :(

2010-03-11 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0