no garanty that this life is easy




Godmorgon  :)
sitter med en kopp te i handen efter en låång god natts sömn! Natten till igår sov jag bara 5 timmar och upp tidigt var det ju också pga ledarkursen som väldigt bra. Senare på kvällen åt jag och jennyw ute på Thai Silk. Jättegott! herregud, beroendeframkallande! Sedan såg vi då på Remember me och om jag säger såhär: kill me! Jävlar var bra den var jag lipade sönder i slutet om man säger så. Innan man ens fick reda på någonting så kände man på sig att någonting skulle inträffa och den blev en stor jävla klump i magen på mig. Sedan forsade tårarna. Shit. riktigtriktigt bra film, rekommenderar den verkligen!

Här ovan har ni dessutom bilder på två klockor som jag vill ha. En av dom ska jag behålla, men frågan är: vilken?
help me out folks ;)
until later: later!



Kommentarer
Postat av: henrik

behåll den gröna, helt klart:P

2010-03-28 @ 17:43:19
Postat av: Matilda

den gula!

2010-03-29 @ 22:31:46
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0