off you go

okej, dagens lektioner är äntligen slut! pjew, 2 lektioner är ju nästan mer än vad man stå ut med hehe ;) under psykologin så fick man träna lite på datakunskapsprovet som kommer på fredag så det när jag satt där och gick egenom det så kändes det faktiskt otroligt bra! Hoppas ju bara att det kommer vara också så på fredag. Sedan hade vi engelskaprov som jag faktiskt inte alls är orolig för, kändes jättebra efteråt! 

Nu bär det snart av till tandläkaren för att laga mitt absolut första (och förhoppningsvis också sista) hål! :S boo! känner mig lite smått nervös men jag ska nog se till att få bedövning så att jag inte får ont! har ju hört att kinden och läppen och det blir helt konstigt av bedövningen, kul att jag ska träna efteråt då. Det kommer se ut som om jag har fått en stroke! tänk om folk skulle tro det? hm, får koncentrera mig för att se normal ut. Det brukar ju vara ett ganska stort problem för mig i övrigt ;) haha, nej skoja, skämt åsido mohaha. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0